ThaEgg Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Allt innehåll har raderats av NintendoDS :blink: :P Redigerat 17 Februari 2007 av NintendoDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Detta är bara att inse, din bror är inte frisk... om man andvänder gamemaker/kopplar in sitt NintendoDS får man inte virus av.. Det är olagligt att fildela så du ska inte fildela, strunta i hans fildelning.. Man kan ladda ner filer från säkra plattser och då får man inte virus.. om han inte vill ha virus för att du laddar hem filer från osäkra plattser, be han lära dig hur man avgör om en sida är säker.. Själv tycker jag att du ska skaffa en egen dator.. (med lösenord för andvändaren så han inte kan komma in med sin "sjuka hjärna") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 starta datorn i felsäkert läge genom att trycka pâ f8 när datorn startar när det är svart före windows-loggan. välj fälsäkert läge i menyn (pilarna och enter). När datorn startar finns det en ny användare som heter datoradimstratör. logga in pâ den och byt din brosas lösenord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) starta datorn i felsäkert läge genom att trycka pâ f8 när datorn startar när det är svart före windows-loggan. välj fälsäkert läge i menyn (pilarna och enter). När datorn startar finns det en ny användare som heter datoradimstratör. logga in pâ den och byt din brosas lösenord! det går inte.. man måste skriva in det nuvarande lösenordet.. EDIT Var just inne på datoradministratör och jag hade fel :P man behöver ej ange lösen.. OBS. Det kan vara en annan knapp för att komma in på fel säkert läge.. jag fick trycka på F5 Redigerat 9 Februari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Skumt? :huh: Det ska bara vara F8... men sak samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 mm, jag kanske ska skaffa en egen dator, det enda problemet är att jag inte har några pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 skapa ett eget användarkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 För att få adminlösen gör följande: Start > Kör > "cmd". Skriv "net user" och så borde det komma fram en lista på användare. Står det te.x. Administratör någonstans så skriv "net user administratör *" då borde du kunna välja ett nytt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Asså det är bättre att ha en egen användare med lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 mm, jag kanske ska skaffa en egen dator, det enda problemet är att jag inte har några pengar... Ja , det är ju ett litet problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 För att få adminlösen gör följande: Start > Kör > "cmd". Skriv "net user" och så borde det komma fram en lista på användare. Står det te.x. Administratör någonstans så skriv "net user administratör *" då borde du kunna välja ett nytt lösenord. Hur gör man sen då för att ändra lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.