Lander Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Fotosyntes, Cellandning, Klorofyll och sånt + cellulosa, stärkelse och massa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Har lärt mig att dansa... + att nazister använder levandehistoria.com medans staten levandehistoria.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jag lär mig en massa om kolföreningarnas kemi och en del om ordkunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Jag lärde mig att hata dansbandsmusik ännu mer + att man kan bli mätt av kolsyratvatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag har lärt mig saker inom matten, ex Ekavtioner och algerbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag har lärt mig saker inom matten, ex Ekavtioner och algerbra. Läs första inlägget ROLIGA saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 När saltsyran HCl blandas med Natriumhudroxid NaOH och indikationen BTB så bör man inte blanda för fort för att få titreringen dvs neutraliseringen att blanda sig fortare. En droppe i taget, lösningen ska bli grön och inte gul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag har lärt mig några former, så som Romb på matten i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag har lärt mej lite skit om växthuseffekten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag har lärt mig saker inom matten, ex Ekavtioner och algerbra. Jaha!!Skiter jag fullständigt i... Men idag på kemi, så skulle vi försöka dränka en sten, i salt vatten. Det var så j*vla mycket salthalt i så det gick knappt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag har lärt mig lite om romarrikets kejsare och hur det stora riket blev erövrat efter flera sekel. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.