Dolphin Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Jag har lärt mig om densitet, volym och massa annat på fysiklektionen. Jag är inte så bra på matte och därför är fysik ett av mina sämsta ämnen. Men jag lärde mig betydligt mer på svenskalektionen i dag: bildspråk och en massa komplicerade ord. Redigerat 13 Mars 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag har lärt mej att ta fingeravtryck... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Har lärt mej att skol datorerna är väldigt sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 idag har jag haft studiedag :D så jag har inte lärt mig ngt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Idag har jag lärt mig att studiedagar är bland det bästa som finns. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 några komplicerade ord :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag har lärt mig att Matte B är lättare än Matte A :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 jag har inte lärt mig ett piss lär mig aldrig nått :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag har lärt mig att teatern "Apberget" suger nåt förbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag har lärt mej att om man kommer för sent till lektionerna blir det inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Har lärt mej att tugga tuggumi på alla lektioner för att störa alla lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Lite om rymden, bland annat att det tar 248 år för Pluto att cirkulera ett varv runt solen och lite om deathmetal-historien. (skriver om det på svenskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.