Hoppa till innehåll

Liten Pvp Guide.


Garone

Rekommendera inlägg

Rogues är lite väll överskattade eller? Dom tar ju mycket på första stöten men när deras energy tar slut blir dom ownade. T.ex en Mage .

 

1:Frysa fast roguen.

 

2:Springa iväg lite.

 

3:Peppra Frostbolt.

 

4:Se hur Roguen kutar raka vägen hem till Ogrimmar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Rogues är lite väll överskattade eller? Dom tar ju mycket på första stöten men när deras energy tar slut blir dom ownade. T.ex en Mage .

 

1:Frysa fast roguen.

 

2:Springa iväg lite.

 

3:Peppra Frostbolt.

 

4:Se hur Roguen kutar raka vägen hem till Ogrimmar :)

 

Eller gjort vanish?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

meh...rogues är inga problem för mig iallafall (paladin), bara man lyckas använda sina bubblor rätt (typ divine prot och blessing of prot), och sin hammer of justice, när han är stunnad så byter man till en käck aura och slår hjäl honom med judgments.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda klassen jag egentligen fruktar att möta är warlocks.. f*n vad jag hatar dem. så j*vla imba. jag kan också spela det, fear-dot-fear-dot-fear-dot.

 

jaja. nerf på dom snart. hoppas vi väl? =)

 

tycker inte att det handlar så mycket om klass mot klass.. snarare spelare mot spelare. en grymt geared rogue är inte trevligt att möta och inte en skillad präst heller.

 

skrattar åt warriors dock. (okej ni behöver mer buff, jag känner medlidande ;p)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda klassen jag egentligen fruktar att möta är warlocks.. f*n vad jag hatar dem. så j*vla imba. jag kan också spela det, fear-dot-fear-dot-fear-dot.

 

jaja. nerf på dom snart. hoppas vi väl? =)

 

tycker inte att det handlar så mycket om klass mot klass.. snarare spelare mot spelare. en grymt geared rogue är inte trevligt att möta och inte en skillad präst heller.

 

skrattar åt warriors dock. (okej ni behöver mer buff, jag känner medlidande ;p)

 

Palla säga att warriors suger på dps, furywarrior slår minst lika bra som en rogue. Jag är alltid först på damagemeatern mot rogue, den ända som brukar vara före är warlock och mages. Kanske hunters nångång, men dem behöver bara stå bakom hela raiden och skjuta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda klassen jag egentligen fruktar att möta är warlocks.. f*n vad jag hatar dem. så j*vla imba. jag kan också spela det, fear-dot-fear-dot-fear-dot.

 

jaja. nerf på dom snart. hoppas vi väl? =)

 

tycker inte att det handlar så mycket om klass mot klass.. snarare spelare mot spelare. en grymt geared rogue är inte trevligt att möta och inte en skillad präst heller.

 

skrattar åt warriors dock. (okej ni behöver mer buff, jag känner medlidande ;p)

 

har ni hunters som utdpsar warriors och rogues måste ni nog gå över skillsen på dom spelarna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...