Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 a gjort det när jag spela på gc blev helt förvirrad för det va tvärt om :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jamed :) fasst även om dom ändrade allt te spegelvänt så kunde dom ju bara ändrat handen eller gjort en speciel wii kontroll som e för vänsterhänta ;) Du har inte märkt att man kan hålla den i vänster hand? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Master_Link Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Annars kunde ju Nunchuken vara svärdet istället. Jag tror inte det är möjligt eftersom det bara finns en accelerator i Nunchuken och ingen koppling till Sensor bar. Det skulle nog bli problem eftersom man använder Wiimoten till sikte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) det jag inte fattar är varför dom inte bara vände på link? för jag spelar gc verisionen och mina kompisar spelar på wii. det är asdrygt(!!!)när jag sak hjälpa dom. Redigerat 4 Mars 2007 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Då hade dem varit tvungna att vända t ex alla dörrar också, så det var nog lättare att bara spegla spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jo men jag skulle f*n trännat upp min vänster om man hade kunnat köra som vänsterhänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg