Smiter Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 nintendo 64! kommer knappast att glömma tiderna då man satt och spelade super mario 64, zelda ocarina of time eller majora's mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Jo min favorit är Nintendo 64:an. Den otroliga spelkänslan i de första 3-d spelen är fantastiska, vem vill inte spöa bowser i Super mario 64? The legend of Zelda Ocarina of Time och The legend of Zelda Majoras mask är två andra fantastiska spel som man satt och lirade dygnet runt när man var yngre. Banjo kazooie & Banjo Tooie är också 2 fantastisk gjorda spel då man går runt och ska rädda världen från den elaka och fula häxan Gruntilda, jag lyckades aldrig klara banjo spelen helt men vilken upplevelse de bjöd på i en färgsprakande värld. Super mario 64 är också ett gammalt spel till Nintendo 64:an som man aldrig glömmer, det finns även en nyare version av Super mario 64 till Nintendo DS men det är inte lika roligt :/ Efter det kommer NES (Nintendo Enteirnament system) och Snes (Super Nintendo Enteirnament System) Det är också 2 gamla klassiska konsoller som man aldrig glömmer. Spelen var så välgjorda på den tiden, Megaman, Final Fantasy, Zelda, Donkey kong country, Metroid, Mario och ja den listan går att göra lång. Zelda II är en av mina favoriter till NES är det enda RPG spelet i Zelda serien. De flesta Snes & NES spel är RPG/Plattform av något slag, dom spelen gillar jag mycket, dom spelen kan jag spela så mycket som helst. Det finns också nyare versioner av de gamla NES/SNES till bland annat Gameboy advance tex Final fantasy 1,2,3 Metroid Zero mission. Metroid Zero mission är riktigt roligt kanske det ända nyreloutinerade spelet som är bättre än originalet. Redigerat 10 Februari 2007 av Djungeldjuret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Nintendo 64 , självklart , sen vet jag inte , om NDS räknas som en sådan så är den bättre dock.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 heltklart nintendo 64 sen tycker jag play station 1 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg