Vomiteye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) Ta bort denna tråden tack! Redigerat 11 Februari 2007 av Vomiteye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 om du gjort det .. testa dessa spel ;) Knight Online - Conquer online - Eudemons online - MU online - FLYFF - RAN online - Anarchy online - Shadowworlds online RPG .. många att välja på bara online spel ;) .. alla e gratis till och med xD .. ( lol shadowworlds online RPG's sida är www.shadowworlds.de och det är inte tysk spel xD bara vanligt online :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag har också WoW och börjar tröttna, men när min kompis kom sa till mig att om jag gjorde en ny gubbe i hans server (eftersom jag ändå är lite level spelar det ingen roll om jag börjar om på en ny server) och han skulle ge mig pengar och hjälpa mig mycke så då blev jag glad. Och så hjälpte han mig och jag började spela igen och nu är jag mycket level :D så fråga nån kompis han kanske kan ge dig hopp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Nu e ja lvl 23 o gör instance me min kompis de blev plötsligt mkt roligare! ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Mmm där ser du om man får hjlp av sin kompis så blir det roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 är på lvl 29 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.