Zwhatsh Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 Har någon nåt tips på hur man klarar den andra bossen på den andra rymdstattionen.. den heter nåt med Outpost... bossen är ett öga som skjuter is och sitter i taket. HJÄLP!!! Den ä omöjlig!!! :( :cry:
Spikey Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Du måste skuta på dom 3 små tentaklerna sen när ögat öppnas så ska du sjuta i mitten på det. Redigerat 12 Februari 2007 av Nigthwolf
Zwhatsh Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2007 nu har ja klarat det! ä på bossen Gorea. Kan nån något tips på den? :huh:
Gäst sebaztian Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Skrivet 19 Februari 2007 gud asså min kusin har det han är 5 år och han har klarat hela spelet
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Skrivet 19 Februari 2007 Skjut Gorea på axlarna, skjut sedan på den där bollen som kommer upp. Ett tips är att när Gorea blir lite "röd" ska du ställa dig på avstånd och använda Imperialist på axlarna. PS: Skjut på de där knapparna på väggarna först i rätt ordning med rätt Beam, vad det är för orning vet jag inte riktigt, testa dig fram!
Zwhatsh Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2007 Tack! ska prova! :D O ja bryr mig inte om din 5åriga brorsa! :angry:
Raffed Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Skrivet 20 Februari 2007 Skjut Gorea på axlarna, skjut sedan på den där bollen som kommer upp. Ett tips är att när Gorea blir lite "röd" ska du ställa dig på avstånd och använda Imperialist på axlarna. PS: Skjut på de där knapparna på väggarna först i rätt ordning med rätt Beam, vad det är för orning vet jag inte riktigt, testa dig fram! Jag tror att ordningen var gul,grön,orange,blå,lila,röd...Har inte haft det så länge så jag kommer inte ihåg alla namnen men det är i allafall hunterordningen typ Kaden,Weavel,Spire,Sylux,Noxus och Trace.
Gäst Kabby Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Gul, grön, orange, blå, lila, röd, så tror jag var ordningen! PS: #4 Fuskare! Redigerat 21 Februari 2007 av Kabby
Zwhatsh Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Thanx!!! Nu har ja klarat bossen!!! :D .... Men.... ja gjorde inte koden :( Man kan väll kö bossen igen?????????
Gäst Kabby Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Ja, det kan man. Det är bara att gå dit igen (med samma sparfil).
Zwhatsh Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Vad händer när man gör koden? har hört nåt med Omega Cannon eller nåt sånt... Gorea Phaze 2 eller nåt... vad händer????? :huh: ?????!!!
Gäst Kabby Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 MAn möter Gorea igen i en annan form, klarar man det får man ett bättre slut.
Rekommendera inlägg