Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har någon nåt tips på hur man klarar den andra bossen på den andra rymdstattionen.. den heter nåt med Outpost... bossen är ett öga som skjuter is och sitter i taket. HJÄLP!!! Den ä omöjlig!!! :( :cry:

Gäst sebaztian
Skrivet

gud asså min kusin har det han är 5 år och han har klarat hela spelet

Skrivet

Skjut Gorea på axlarna, skjut sedan på den där bollen som kommer upp. Ett tips är att när Gorea blir lite "röd" ska du ställa dig på avstånd och använda Imperialist på axlarna.

PS: Skjut på de där knapparna på väggarna först i rätt ordning med rätt Beam, vad det är för orning vet jag inte riktigt, testa dig fram!

Skrivet

Skjut Gorea på axlarna, skjut sedan på den där bollen som kommer upp. Ett tips är att när Gorea blir lite "röd" ska du ställa dig på avstånd och använda Imperialist på axlarna.

PS: Skjut på de där knapparna på väggarna först i rätt ordning med rätt Beam, vad det är för orning vet jag inte riktigt, testa dig fram!

Jag tror att ordningen var gul,grön,orange,blå,lila,röd...Har inte haft det så länge så jag kommer inte ihåg alla namnen men det är i allafall hunterordningen typ Kaden,Weavel,Spire,Sylux,Noxus och Trace.
Skrivet (redigerat)

Gul, grön, orange, blå, lila, röd, så tror jag var ordningen!

PS: #4 Fuskare!

Redigerat av Kabby
Skrivet

Ja, det kan man. Det är bara att gå dit igen (med samma sparfil).

Skrivet

Vad händer när man gör koden? har hört nåt med Omega Cannon eller nåt sånt... Gorea Phaze 2 eller nåt... vad händer????? :huh: ?????!!!

Gäst Kabby
Skrivet

MAn möter Gorea igen i en annan form, klarar man det får man ett bättre slut.

• Skapa ny...