Greeneck Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag ska köpa ett nytt Nintendo Ds-spel, men vet ej vilket. Har du nåt förslag? (jag har Super Mario 64 Ds, Mario kart Ds, Harry Potter and the goblet of fire, Warioware touched & Lego Star wars II) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Animal Crossing & Tony Hawk's American Sk8land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 zelda phantom hourglass så klart!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Vänta tills Castlevania: Potrait of Ruin som kommer snart, eller köp Castlevania: Dawn of Sorrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Köp: New super Mario bros eller nya Zelda.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 pokemon diamond/pearl om du verkligen älskar pokemon :cool: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izzah Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 jag tycker star wars episode III:revenge of the sith är skoj :) fast jag har ju bara två spel,så jar är väl inte direkt kvalificerad till att rekommendera spel :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Animal Crossing & Tony Hawk's American Sk8land. Tony Hawk's American Sk8land? Det kände jag inte till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 köp supermario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Animal Crossing Wild World eller Mario Kart. Eller vänst till nya Zelda kommer, det komemr att bli grymt säger jag bara ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 New super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Super mario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg