Hoppa till innehåll

Zelda Tp

Davidfreak

Rekommendera inlägg

Ägna några timmar i fishing hole :) Det är kul att fiska ;) Men annars kan man samla Poes, Golden Bugs och Piece of Heart som Szellerie sa. Annars kan du fixa alla tre Bomb Bags och alla fyra flaskor om du inte har dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett litet tips: Spara när du väl ska möta honom, jag sparade inte och jag hade inte sparat ända sen jag var ute i borggården så när jag börjar så börjar jag ute i borggården. :(

Min bror är också sån.. det tråkiga med det är när han har typ kommit halvvägs i första templet är jag på väg mot sista bossen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör Cave of Ordeals! Om du vet var det finns. Längst till öster/väster (bror på om du har GC eller Wii-versionen) i Gerudu Desert. Där finns en del av Bridge of Eldin. Warpa den till Bridge of Eldin. Gå sedan in i hålet som öppnades

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte. Varför skulle man inte få klara ett spel före ens brorsa?  :huh:

Det är oftast för att dom inte accepterar att deras småsyskon är bättre än dom. T.ex, jag är bättre än honom på ALLA spel till wii/ngc vi har, t.om när han hade köpt Fifa Street (jag gillar inte sportspel) så hade han tyå spelat i en och en halv vecka då ville jag testa, vi körde en match och gissa vem som vann.. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Master_Link

Hela Hyrule Fields är fulla med dolda grottor. Både som går att spränga och som du behöver vara varg för att komma till.

Annars kan du gå till Lake Hylia och köra flygspelet med Cuccos. (Kan du ju käna Rupees på också.

Eller flyga uppför Zora's River som varg.

Forsränningen i Upper Zora's River.

Hitta alla Hidden Skills, om du inte hittat alla redan, det hade inte jag innan Ganondorf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...