w4nkarN Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag ska ha en bild jag har gjort i photoshop till personligt Foto men jag har ett problem.......Den är inte JPG jag beöver hjälp att spara den i JPG kan någon hjälpa mej?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Du trycker Arkiv -> Spara som... -> följande ruta kommer upp: http://img216.imageshack.us/img216/815/jpgqs7.jpg (där är det bara som du ser att välja jpg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 tack ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Mars ditt sätt är bra men ta "save for web" eller spara för webben. Sen välj JPEG. där kan du och välja vilken kvalité du vill ha. Ju bättre kvalité desto större bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Mars ditt sätt är bra men ta "save for web" eller spara för webben. Sen välj JPEG. där kan du och välja vilken kvalité du vill ha. Ju bättre kvalité desto större bild. Helt rätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ¨Fattar inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 File>Save For Web Där kan du bestämma instälnningar som kvalitet (ju mindre kvalitet detso mindre storlek på bilden (bytes)) och filformat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Om bilden består av mer än ett lager blir det automatiskt inställt på PSD när man sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.