Sw-Johan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 eld är inte alls dåligt mot jord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 BUSTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR INTE GJORT DEN FÖR GÅ IN PÅ DEN HÄR SIDAN. http://www.aspenth.com/uploed/pkmn-battle-chart.jpg KÄNN PÅ DEN DU Aspenth är en sida där man laddar upp bilder. Min Avatar är också därifrån! Och alla andra bilder jag skickat in! Om du läser adressen igen så står det /upload/. 0013: Fire är som sagt inte dåligt på Ground, det är normal skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Om Cyndaquil gör flame thrower på en Diglet så blir det it´s not very Effektive. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Den var cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Om Cyndaquil gör flame thrower på en Diglet så blir det it´s not very Effektive. Nu gjorde jag efter Prima's R/S-guide, och där står inget om att Fire är 'Not very Effective' på Ground. Det står heller inte något i Crystal-guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Oj jag bland ihop dom förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Oj jag bland ihop dom förlåt Gör inget! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg