rosenrot Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 :medieval: Den första och andra Ganon (trådarna och spindeln) är ganska lätta, men det sista (ormen) går det inte att få in en träff på. Jag har lyckas med att få den att stanna genom att slå med svärdet i ansikten, men man hinner inte få in en träff på den blå bollen. Någon som har tips på denna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag träffar genom att chansa, man ställer sig en bit bort och siktar mot hans kropp, när svansen närmar sig så släpper man iväg pilen i god tid så den träffar bollen. Något annat sätt finns nog inte, du får chansa lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) Det finns ett lite fuskigt sätt.. om jag minns rätt ska det finnas en kruka med nån mysig sörja i sej, jag tror man kan gömma sej lite bakom den så man inte blir skadad. Är man snabb kan man ju slå den i ansiktet och använda L-Targeting för att hoppa åt sidan, sen sikta och skjuta med bågen, ganska svårt.. Redigerat 14 Februari 2007 av Yoan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jag kastar bomber i huvudet på honom så stannar han och då brukar jag hinna skjuta pilar mot bollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cortez Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Det finns ett ställe att gömma sig på om man inte räknar med krukan,ta Hookshot och skjut till en av hyllorna,göm dig där och skjut ner pilar på ormen så dör han och inte du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg