Hoppa till innehåll

Filma Cs


codaz

Rekommendera inlägg

finns det något program som man kan filma sej själv när man spelar cs?

 

tack så mycket! programmet funkar förutom att det laggar mkt när jag ska kolla på filmen sen. bilden hänger efter. varför det? vad kan jag göra för att det inte ska vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske syftar på "hyper cam" det finns också ett program som heter camtasia det är också ganska bra. Båda kan man ladda hem trail på download.com.

 

Nossload Fraps filer blir så stora tycket jag fast det kanske det blir med alla program.

 

Programmen blir större och större, ja. och hårdiskarna blir bara större och större så det passar bra :) Lika stor del som fylls förstår du, skoja bara :D

 

Ja sorry, hyper cam heter det.. mitt fel ;) Fraps trail suger för då kan du bara filma i 30 sekunde, enligt mig så ska man köpa det för 200 kr på DERAS site som jag gjorde :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Videomach...

 

Du skriver i cs consolen Startmovie 30 blabla, det kommer hacka lite i demot, men det är meningen. När det snygga är över skriv endmovie, det sparas masser bmp filer i din cstrike map, markera dem, dra in det i videomach... Jag orkar inte förklara mer :s

 

Det står allt på sidan här:

http://www.fragbite.se/?content=cotw.send

 

ps. ifall du vill ha bra kvalité på klippen så väljer du "codecen" Fullframes, Uncompressed.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...