Hoppa till innehåll

Gruppforum Justeringar

admin

Rekommendera inlägg

Eftersom sidan flyter på bra och vi inte har haft några problem med överbelastningar sedan vi ändrade om på sidan så utökar vi grupperna kraftigt. De små grupperna blir nu stora och minsta gruppen som finns nu har 100st platser. Samtidigt så stuvas det om en del i de färdiga gruppforum-paketen. Se dessa här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...de=skaffa_grupp

Så vem blir först med ett gruppforum att passera gränsen med 1000 gruppmedlemmar? Första gruppen som får fler än 1000 gruppmedlemmar belönas med 50000 FuskaMynt. Bara och skicka ett PM när detta sker. Tävlingen gäller året ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara kommentera detta. Alltså jag tycker fuska.se har blivit kanon bra efter att 2007 började, massor av nya grejer. Nya övriga forum och allt, och det är bra att det införs betalningstjänster för andra grejer än bara fuskamynt och fuskavip :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma som den för A100 kostade innan.

Eftersom du hade det billigaste priset innan så har du även kvar det nu. Skillnaderna märks för de som har de äldre, större forumen, dvs A025 uppåt. För dem är nu förlängningarna billigare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är roligt att se att det har satsats stort på gruppforumen, för att innan höll gruppforumen dålig kvalité. Detta är ännu ett steg i mot en populärare/omtyckt sajt, för att alla vill ju ha i princip obegränsat med medlemmar i sitt eget gruppforum.

Ett stort grattis till de som inte har skapat GF än, ni får fler medlemmar till riktigt billigt pris. ;) Mitt GF kommer aldrig kunna få 1000 platser, för då måste jag köpa oändligt med ”fler medlemmar föremål”. Lycka till kära medlemmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...