admin Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Eftersom sidan flyter på bra och vi inte har haft några problem med överbelastningar sedan vi ändrade om på sidan så utökar vi grupperna kraftigt. De små grupperna blir nu stora och minsta gruppen som finns nu har 100st platser. Samtidigt så stuvas det om en del i de färdiga gruppforum-paketen. Se dessa här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...de=skaffa_grupp Så vem blir först med ett gruppforum att passera gränsen med 1000 gruppmedlemmar? Första gruppen som får fler än 1000 gruppmedlemmar belönas med 50000 FuskaMynt. Bara och skicka ett PM när detta sker. Tävlingen gäller året ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Mm, ganska bra. Jag funderar på ett för 20kr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Härliga uppdateringar men isåfall kommer ju förlängningen kosta massor för t.ex. ett A1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Samma som den för A100 kostade innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) Samma som den för A100 kostade innan. Men priserna har ju inte förändrats för mitt gf åtminstone. :( Ska inte priserna på förläning för gf med 10 medlemmar sänkas? Eller kommer vi få så vi kan ha 100 medlemmar? Redigerat 14 Februari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Vill bara kommentera detta. Alltså jag tycker fuska.se har blivit kanon bra efter att 2007 började, massor av nya grejer. Nya övriga forum och allt, och det är bra att det införs betalningstjänster för andra grejer än bara fuskamynt och fuskavip :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Samma som den för A100 kostade innan. Eftersom du hade det billigaste priset innan så har du även kvar det nu. Skillnaderna märks för de som har de äldre, större forumen, dvs A025 uppåt. För dem är nu förlängningarna billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Samma som den för A100 kostade innan. Ok. Men om jag lägger till 50 st platser till så kommer alltså priserna för förlängning inte öka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det är roligt att se att det har satsats stort på gruppforumen, för att innan höll gruppforumen dålig kvalité. Detta är ännu ett steg i mot en populärare/omtyckt sajt, för att alla vill ju ha i princip obegränsat med medlemmar i sitt eget gruppforum. Ett stort grattis till de som inte har skapat GF än, ni får fler medlemmar till riktigt billigt pris. ;) Mitt GF kommer aldrig kunna få 1000 platser, för då måste jag köpa oändligt med ”fler medlemmar föremål”. Lycka till kära medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) Jag hade förut ett A010 (mina föremål) men nu har det ändrats till ett A0100! :D P.S. Du har fortfarande kvar A010 i fyndhörnan. Redigerat 14 Februari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Bra idé att ha mer medlemar i sitt gruppforum, men kommer vara svårt att fylla dom... för man kan väl bara vara medlem i ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) Men...men jag köpte mitt gf via sms igår o det ändrades idag :( kommer jag ändå få 250 platser? Skulle du inte äve kunna lägga upp gf med 1000 platser i smsm paket? Redigerat 15 Februari 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.