Vitdom Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Hur instalerar man brushes i Photoshop CS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Först borde du kollat igenom forumet för det finns redan en massa såna här trådar.Men aja jag berättar,ladda ner ett brush set från till exempel deviantart, lägg det sedan på till exempel på mina dokument.Sedan öppnar du ps och tar brush tool,där man väljer brushes finns det en pil,tryck på den där borde du se replace brushes.ta dig fram till mappen där du lade brushen,sen och väljer brushen efter det har du den.När du ska ha en annan gör du på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Om du vill att de ska stanna kvar i brushes-menyn kan du kolla in min gamla guide... http://www.niclas.olofhson.com/sida/guider/installbrush.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 äh fattade 0 av photoshop cs2.. tur att jag inte köppte det och istället laddade jag hem trialen i 30 dagar :) byter tillbaka till The gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.