neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) hej! jag undrar om nån kan säga det bästa racet om man vill slås. om du vill tjäna 100fm så måste du ge all fakta om vad som är bäst när man vill vara stark och ha bra i health och magicka. som t.ex race,starsign mm. Redigerat 15 Februari 2007 av neXo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Dark Elf(Dunmer)är en bra allaround-ras,High Elves(Altmer) är bäst i Magicka och Redguards är bäst på att slåss. The Warrior är bästa Birthsignen om du vill slåss,The Mage gäller för Magicka. Det där får f*n duga,jag har skrivit många såna här guider(lååånga)på sistånde. Fråga om det är nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 men vad är det bästa man kan göra att göra när man kommit ut från fängelset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Göra quests,utforska grottor,vad som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag har lämnat amuletten till jaufre och sökt upp martin och nu e jag i en omöjlig oblivion port Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Omöjlig? Om fienderna är för svåra,sänk svårighetsgraden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 men en kille säger att jag ska gå över en bro men när jag ska öppna bro grinden så står det the gate is opened elsewere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Då går du någon annanstans och öppnar en till grind. Kolla kartan efter ställen du inte varit på inuti oblivion porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Du ska typ gå tillbaka till "kyrkan" och prata med en kille om en nyckel, då kommer han leda dig till ett ställe och sen kommer du upp bakom grinden och kan öppna den via en "snurr sak". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.