Mintplanta Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Har en dwarf och undrar hur era ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 finns redan en tråd som denna: hur ser din character ut, orka ha dvärgar dom är små b*o*gar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Har en dwarf och undrar hur era ser ut. Min dwarf? Den är lång och grön med huggtänder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Min lilla pala dvärg på lvl 16 är en liten cool kille med stor yxa och öl-mage som han bär runt på 24/7 och som jag dödar med min main ibland. Det där med att jag gankar min alt, det är sant.. lol. Bug du vet =) btw, min main är bara 65 warrior tauren för att jag har smått börjat lira GW lol <_< ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) Haha f*n vad du ljuger NossLoad. Jaja du lär dig. Jag hittade oxå på saker när jag var mindre. Tråd låst förresten. §1.11 Redigerat 15 Februari 2007 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg