agiyr Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 den SÄNKER motståndarens sp.def!http://www.serebii.net/attackdex/crunch.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ja,juste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 den får ju stab fast jag skulle nog isåfall tagit iron tail. Då kan den äga rock med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 med 75% acc?? tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Iron Tail är en bra attack, men den missar väldigt ofta. Själv använder jag nästan bara attacker som har över 90% acc. HotShots moveset rekommenderar jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 :P Iron tail är en väldigt bra UU attack. 75% Duger väl. Det är bara för att kunna försvara sig mot fler sorters pokemon i strid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Föredrar HotShots movest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 nu känner jag migg jäkligt n000bvarning på mig själv men vad är UU och EV !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg