Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ska man ta bara den, eller ska man ta typ flera olika? typ den och sen upp till 5 högre?

sry för dubbel, men asså, mina polare kan inte connecta till den, men när jag sitter och lirar mot bottar på den så kommer det in danskar och finskar och massa andra lirare, vad är de för fel?

Skrivet

ska man ta bara den, eller ska man ta typ flera olika? typ den och sen upp till 5 högre?

sry för dubbel, men asså, mina polare kan inte connecta till den, men när jag sitter och lirar mot bottar på den så kommer det in danskar och finskar och massa andra lirare, vad är de för fel?

Men lol.. man kan inte connecta till cs servrar ifrån wow, säg det till de! skoja bara :)

Prova göra de admin och låta de komma in sedan ta bort det.. servern jobbar 3ggr så hårt för att få in en admin än vad en normal spelare.. det finns iaf en sådan amx mod, tror den följer med när man installerar själva bas enheten AMX mod =)

Skrivet

Asså, jag kan inte ens göra mig själv admin xD Men asså, problemet är att det står retrying connection to server sen kommer det upp en ruta om att det inte går.

• Skapa ny...