Katt Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Vet någon om det finns något program som man kan göra ljud och musik. De ska vara ganska så enkelt att arbeta med. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Göra musik i vilket format? Jag letar efter ett enkelt program att göra Midi låtar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Ejay lr vad det heter det är ett musik program som man kan göra egen musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 eJay programerna är bra och lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Var hittar man det?????säg fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Man köper dom i affärer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Men SUCK, STÖN, STÅNK!!!!! GÅR det inte att ladda ner något gratis och LAGLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Göra musik i vilket format? Jag letar efter ett enkelt program att göra Midi låtar i. Jag vill göra i vilket som helst format. Det spelar ingen roll bara det är musik eller ljud. Och programmet ska helst vara gratis. B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ja då vet jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Markoolio ejaj kostar bara 10 kr på göfab tian fasst det är inte så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Markoolio ejaj kostar bara 10 kr på göfab tian fasst det är inte så bra! Det är ju det grymmaste Ejay spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Tja jag vet inte vad jag skall säga för jag tycker att det är ganska kul men alla andra säger att det suger så jag kom fram till att det är ganska kul och ganska dåligt. Det är kul för man kan göra bra låtar och det är billigt, men det är lite dåligt för jag trodde att det skulle vara en massa ljud och musik från markoolios låtar men det är det ju inte. Kul att det finns nån mer än jag som gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.