Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 *Leker Detektiv* 2003 så var du 7 år gammal, och då fanns inte ens Blipville. Och eftersom din karaktär heter momomo12 så var du antagligen tolv när du registrerade dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Vad är Blipville ? Vet vad Blip är men inte Blipville. blipville = blips version av habbo hotel Haha, det låter ju kul. notMen hur fasen ska man kunna fuska på de ? ._.' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 asså skojar du spelar du blipp ville det är det sämsta spel jag nogon sin har spelat och tro mig jag har spelat många dåliga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 blipville skaffa ett liv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 kom alltid ihåg att det inte fins fusk till blip ville ller vad det hetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 jag kan ett rank fusk till blipville, men berättar inte :closedeyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Det finns inga fusk i BLIPVILLE säger jag bara, den är ju skapad av TV4 så det borde inte finnas fusk... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Dags att bevisa! Det finns för vissa och för andra inte :P Okej, det finns inga FUSK till blipville men det finns två nya HACK. Ett som mitt gäng har gjort och ett som TheAwesomeVideos har gjort. Här har ni länken till våran film: Och här är länken till AwesomeVideos hack: Fast alla får tro vad ni vill men vi är två blipville gäng som njuter av hög rank, mycket mynt och snygga lägenheter. Ni kan ladda ner AwesomeVideos Megahacker här: www.blipcheats.team.pro Men våran Blipfusk vill vi inte ge ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Jag är för f*n theawsomevideos! OCH JAG SÄGER ATT NI EJ FÅR GÅ IN PÅ SIDAN ÄN OCH LADDA NER ÄN! Redigerat 25 Juni 2008 av Wadesy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det finns inga fusk i BLIPVILLE säger jag bara, den är ju skapad av TV4 så det borde inte finnas fusk... :/ Ditt "gäng" har inte gjort det! Blipfusk123 min kompis har gjort det! Jag gjorde blipville megahacker v1 och v2 Jag jobbar på v3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Blipville är TRÅKIGT. men det kostar typ inte pengar för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 "OBS! Funkar ej! Blipville uppdaterades och programet kan inte uppdateras!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg