Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 http://rm2k3.timecircuits.net/download.php?list.2 Hahha! Hittade det! As ballt! Måste man ha den gamla versionen lr kan man bara ladda ner det och köra?? :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Näpp det behövs inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 okej.... Har hittat en sida om man behöver grejs till när man gör spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Det står något konstigt men fattar inte... "The Winzip Wizard cannot open this file; it does not appear to be valid archive. If you downloaded this file, try downloading it again. If you want to add the file to an archive first create or open the archive, then drop the file again." Fattar ingeting sen så kan jag inte zippa filen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ibland kan inte Winzip öppna filer, det är ett kasst program. Jag använder Winrar istället, det funkar till nästan allt. Har GM men använder inte det, använder hellre Rm2k = RPG 2000. Ett mycket lättare program än GM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 WinRAR är mycket bättre än Winzip...Använd det istället!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 WinRAR är mycket bättre än Winzip...Använd det istället!! ;) Det var inte det vi diskuterade.. Jo, jag kan inte heller zippa filen o jag har provat med WinRar, Winzip, 7-Zip o Windows Zipping - INGEN FUNKAR. Får testa med 7-zip 6.2 istället för 6.0. Är RPG Maker svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Rpg maker 2000/2003? Inte särkilt. rita lite miljöer sätt ut lite fiender... det finns saker som är krångliga men de är oftast inte nödvändiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Tycker det är otroligt svårt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Tyckte jag med till en början men det tar sig efter en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Gjorde själv ett tramsspel för att komma in i det hela. Det jobbigaste är att fixa nya chipset hela tiden, samt hitta figurer som går att använda. Kan sitta i timmar med I-draw3 bara för att fixa en ny figur eller ett chipset. Iaf det är mycket lättare än GM när man väl fattar det. På hemsidan finns tutorials och diverse annat: Här Det svåraste är alla kommandon hela tiden, men det är kul när man lyckats med en effekt. ;) Jag tycker det är fruktansvärt enkelt eftersom jag innan använde mig av nåt så kallat RPG Toolkit eller nåt. DET är svårt, man var tvungen att använda alla möjliga koder hela tiden. Nu är det lättare. Fast en sak som jag inte fattar är de där Variablerna. Hur i hela världen använder man dem!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vad gör man för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.