Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 RPG spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag kan inte packa upp programmet så jag vet inte om det är svårt. Jag laddar ner, ner, ner och laddar ner olika typer av RPG Maker men inget funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Du måste ha rätt filer. Det finns en grej som kallas typ RPG2000maker, men det är ett program för att KÖRA SPEL gjorda av andra RPG2000-människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Du, Chihuahua om du har MSN så adda mej o skicka RPG Maker kanske :P [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det är ju då det att med gmaker kan du göra spel, program eller vad somhelst! inte bara RPG:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag fattar mig inte på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Båda programmen är ganska lätta att komma in i, men GM är lite värre eftersom alla kommandon måste göras steg för steg av en själv. I RPG klickar man ett par gånger så har man ett kommando inställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Har du RPG Maker eller, Chihuahua? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 varifrån kan man få draw3 eller vad det nu heter :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Båda programmen är ganska lätta att komma in i, men GM är lite värre eftersom alla kommandon måste göras steg för steg av en själv. I RPG klickar man ett par gånger så har man ett kommando inställt. jo, men i RPG maker kan du inte göra vad du vill, bara RPG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 MÅSTE MAN VARA MEDLEM I NÅNTING FÖR ATT KUNNA LADDA NER FILEN? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 nej, ladda på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.