egget91 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 men när jag ska starta rpgmaker2003 så står det bara" THE RPG MAKER 2003 RTP IS NOT PRESENT OR NO REGISTERED Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 mitt är på japanska!STOR BESVIKELSE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 så går det när man laddar ner olagligt från internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Alltså, jag tycker att det är lite fusk att man inte behöver göra menyerna och knapparna... Bara vad som händer. Det är nästan som en barnbyggare detta RPG-maker... Ifs gillar jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja, med gamemaker får du göra allt själv:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Det står något konstigt men fattar inte... "The Winzip Wizard cannot open this file; it does not appear to be valid archive. If you downloaded this file, try downloading it again. If you want to add the file to an archive first create or open the archive, then drop the file again." Fattar ingeting sen så kan jag inte zippa filen!! Funkade med WinZip för mig :visslar: hur gör man gubbarna ? har RPGMAKER2003 Redigerat 1 Juli 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag tycker att Game Maker är bättre! (Jag har inte provat RPG maker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Men då kan du ju inte tycka så... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.