Simple Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag blir nervös, så drar jag oftast nått skitdåligt skämt som inte alls har något med humor att göra (-.-"), så då står man där å verkar helt dum i huvudet å tjejen tänker typ "okejj..?" Så med andra ord, jag brukar göra bort mig ordentligt.. Word du xD exakt samma här. Drar typ alltid ett grymt kasst skämt för jag är så nervös så att jag inte vet vad jag ska säga. Sen står man där som nån j*vla idiot och känner sig grymt pantad x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Pratar inte så mycket med tjejer, svarar bara på deras fråger med nån rolig kommentar och alla börjar skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) brukar dissa deras frisyrer eller säga att dom har förstora skor >=( fast vissa tycker väl det är kul och tror jag inte menar det jag säger w/e Redigerat 7 Maj 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 tittar bort, undviker all sorts ögonkontakt. går väldigt sällan in i en konversation självmant. j*vla jobbigt att kommunicera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Brukar ibland säja fel namn. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 När det är någon jag gillar blir jag nervös och säger oftast helt fel saker >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.