MilliamFh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 hej kan ni inte skriva vad dom bästa programen och sådant är till pivot så man får det bra jag kan bara gjöra dåliga filmer :blink: <_< kan ni hjälpa mig?jag har ivot beta 3 bara det men det sägs att det finns program man kan göra oning filmerna med kan ni säga dom och andra bra program till pivot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Beta 3 skysst.....ne jag har inte hört tallas om program till pivot bara nerladnigar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 ok men man kan ju få 3d program och staling program så man kan fixa årning filmerna typ sona vet ni om några såna program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.