mariodog Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 jag funderar på att köpa WoW. men jag undrar 3 saker: 1. är det bra? 2. hur mycket kostar det att köra online per månad? 3. hur betallar man för att köra online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 (redigerat) 1: WoW är ett av världens underverk (vissa tror att det finns 7 underverk, men det finns 8) 2:Om du betalar med gamecard så betalar du exakt 124 kr och 50 öre för en månad. När du köper ett gamecard så har du betalt för 2 månader, alltså kostar ett gamecard 249 kr. 3:Som jag skrev, med gamecard, eller med kreditkort. Detta kommer du att bli tillfrågad när du skapar din användare för WoW, alltså om du vill betala med gamecard eller med faktura. Om du vill betala kontant alltså gamecard utan krångel så ska du ha ett gamecard i din hand medan du registrerar dig. För då måste du skriva in ett gamecardnummer. Det medföljer en månads spel när du köper spelet alltså behöver du inte införskaffa ett nytt gamecard först efter 3 månader. Men jag rekomenderar att du köper ett gamecard 1-2 veckor innan din speltid expenderar. Ett tips när du ska välja sida: Välj Horde efter som att Thrall är bäst. Redigerat 19 Februari 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 ja det ska du och du ska inte välja horde om du har någon kommpis som redan kör WoW kör med han/hon på den servern -->annars har Donken skrivit en bra guide här<-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 1. Det är det Största och Bästa Online spelet som finns just nu.så ja du borde tycka det är bra 2. 110 120 eller 130 mins inte men tror 120 3. GameCard? Creditkort altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 1: WoW är ett av världens underverk (vissa tror att det finns 7 underverk, men det finns 8) 2:Om du betalar med gamecard så betalar du exakt 124 kr och 50 öre för en månad. När du köper ett gamecard så har du betalt för 2 månader, alltså kostar ett gamecard 249 kr. 3:Som jag skrev, med gamecard, eller med kreditkort. Detta kommer du att bli tillfrågad när du skapar din användare för WoW, alltså om du vill betala med gamecard eller med faktura. Om du vill betala kontant alltså gamecard utan krångel så ska du ha ett gamecard i din hand medan du registrerar dig. För då måste du skriva in ett gamecardnummer. Det medföljer en månads spel när du köper spelet alltså behöver du inte införskaffa ett nytt gamecard först efter 3 månader. Men jag rekomenderar att du köper ett gamecard 1-2 veckor innan din speltid expenderar. Ett tips när du ska välja sida: Välj Horde efter som att Thrall är bäst. Varför är Horde bäst? Brukar du gå till Thrall och buga och kyssa hans fötter? Nej, dessutom är High Bolvar och Tyrande svårare och möta eftersom dem kan hela sig själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Köp inte WoW du kommer fastna i det och inte komma ur det!! Jag varnade dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 men vi säger att jag tröttnar på WoW efter 2 månader, måste jag fortsätta betalla då fast jag inte spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Om du slutar mitt när du har speltid kvar så kan du inte ta pengar tillbaka eller så. Men du måste inte betala mer om du avbryter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 det är riktigt roligt jag tror du kommer gilla det 250 spänn imånaden iallafall här i gbg Man köper Game card elelr så använder man kredit kort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ja ska nog köpa det i mars för då får ja pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg