Hoppa till innehåll

Kan Man Ge Sitt Djur Talents Points?


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Kan man ge sitt djur talents points?

hört rykten om att man kan det men själv har jag ej sett det och efter som jag är en hunter level 35 nu så, vore de bra att använda poängen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.. JO ni menar det här hos Pet Trainer när man gör så dom får Stamina å grejs?

 

Men kan man inte lära dom några bättre attacker? det finns ju lediga ruter vid djuret kontroll panel eller va man ska säga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla sorters pet har olika abilitys. Liksom Boars kan använda charge, såna dära flygande ormar kan ha earthshock. Och så är +strenght stamina och sånt anpassat för alla pets. Säg till om jag har fel, min högsta hunter är lv22.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.. JO ni menar det här hos Pet Trainer när man gör så dom får Stamina å grejs?

 

Men kan man inte lära dom några bättre attacker? det finns ju lediga ruter vid djuret kontroll panel eller va man ska säga

 

japp det är det vi menar och du kan inte lära dig bättre attack om du inte är i beast mastry i talents då får du lite pet attacker som är bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla sorters pet har olika abilitys. Liksom Boars kan använda charge, såna dära flygande ormar kan ha earthshock. Och så är +strenght stamina och sånt anpassat för alla pets. Säg till om jag har fel, min högsta hunter är lv22.

 

Jag såg en som fångade en Shadowmaw Panther & han kunde göra den osynlig ^_^

 

I vilken level kan hunter få pet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja level 10 så kan man få sitt första djur det är bara gå till en Hunter Trainer så får man ett uppdrag av honom, av det så får man egenskapen av att kunna tämja djur,,

 

men man kan använda TalentsPoints!

i sin spellbook sen Beast nånting!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...