Bplay Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har problem och behöver er hjälp.. Jag ska köpa en bärbar dator, och det kommer inte vara någon superdator utan en av de billigaste.. När det var som mest angeläget så sa min pappa åt mig att vänta tills vista kom, å nu har det kommit.. Men så säger han helt plötsligt att det inte e så viktigt.. Ska jag lägga ner lite extra pengar på att köpa en lite bättre, med vista.. eller kan jag ta en med xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Hur mycket pengar har du att lägga ner på datorn? Och vad skall du använda datorn till? Några speciella önskemål? Stor skärm? Lång batteritid osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Tja om jag vore dig skulle jag inte slösa mer pengar på att få en bärbar dator med Vista. Jag har en Torsiba dator med xp och den funkar utmärkt. Den kostade 5000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Man kan få riktigt bra datorer från tradera. För ca 5 tusen så räcker den gott och väl till att surfa/spela enklare spel m.m Jag rekomenderar att köpa från tradera men man kan också köpa från "inrego.se" Där har dem begangnade datorer som dem har plockat isär och rengjort + Formaterat. Men jag rekomendera den här: http://www.inrego.se/SE/products/search.ph...latitude%20c640 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Nja, det mesta kommer funka med Xp ett hyfsat tag till och Vistas systemkrav är rätt höga. En budget bärbar kanske inte kommer funka jättebra med Vista - även om den klarar systemkraven. Så nej du behöver inte nödvändigtvis lägga ner en massa mer pengar på en bärbar med vista. Men kolla upp hur stor skillnaden blir först - lite surt i efterhand om det skulle visa sig att det skiljde en hundring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Det går bra med xp om du vill spara dinna pengar lite. Ot: 2# medlem :D Redigerat 20 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Du kan spara till lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.