Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har fått problem med att göra en egen serv sen jag körde om datorn och skulle spela cs..

Antivirus programmet eller om det var brandväggen poppade upp och sa att någon försöker göra intrån på min dator,och så fick man väljaom man ville blockera alltid eller tillåta alltid...och då råkade jag välja fel så jag tröck "blockera alltid" och efter det så dampar sig cd...när man ska spela poppar samma skit upp,fast denna gång kan man inte välja något utan den säger bara att någon försöker göra intrång på datorn

Vad ska jag göra?

tror det var "norton internet security" som poppade upp,men är inte helt säker

Skrivet

Jag har fått problem med att göra en egen serv sen jag körde om datorn och skulle spela cs..

Antivirus programmet eller om det var brandväggen poppade upp och sa att någon försöker göra intrån på min dator,och så fick man väljaom man ville blockera alltid eller tillåta alltid...och då råkade jag välja fel så jag tröck "blockera alltid" och efter det så dampar sig cd...när man ska spela poppar samma skit upp,fast denna gång kan man inte välja något utan den säger bara att någon försöker göra intrång på datorn

Vad ska jag göra?

tror det var "norton internet security" som poppade upp,men är inte helt säker

Kan du inte gå in på inställningar på brandväggen eller antivirus-programmet och ta häv blockering bara?

Skrivet

gå in på "personlig brandvägg" och välj program fliken. scrolla ner i rutan du ser längst ner och markera sedan den du vill ändra och under internetåtkomst trycker du på Tillåt alltid på det programmet.

• Skapa ny...