Mast3rCod3r Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) När jag försöker joina en server så står det:Error veryfing steamID ticket.Kan nån hjälpa mig hur får jag bort det och kan börja spela igen! :blink: :cry: :bah: Painkiller__.bmp Redigerat 20 Februari 2007 av krille94
woicer Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Skrivet 20 Februari 2007 Detta är en bugg i steam som de flesta får. Oftast brukar något av detta hjälpa dig: - Starta om steam (högerklick steamikon, exit) - Logga ut från steam (högerklick settings log out) - Starta om datorn Fungerar inte något av dessa så får du testa genom att vänta någon timme.
Mast3rCod3r Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2007 OKej tack :) När jag försöker joina en server så står det:Error veryfing steamID ticket.Kan nån hjälpa mig hur får jag bort det och kan börja spela igen! :blink: :cry: :bah: Det funkade med att logga ut och logga in igen,tack igen :visslar: ;)
Vitdom Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 innan du postar här är ett bra tipps att gå in på steams support.. tog mig 20 sekunder att få fram det här...... http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1
JigsawN1 Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 innan du postar här är ett bra tipps att gå in på steams support.. tog mig 20 sekunder att få fram det här...... http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Har du tänkt att det finns vissa som inte kan läsa Engelska så bra.OT: Gör som Woicer sa. Du får error meddelandet bara för Steam är för upptagna.
Vitdom Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 oja... väldigt svårt att förstå vad som står här: If the Steam Network is down or too busy you may not be able to connect to a Game Server - to determine whether or not this may be the issue, please check the Steam Status Page - if the last update for that page is more than 20 or 30 minutes behind, there may be a Steam network outage. If restarting Steam does not resolve the issue, please exit Steam and delete the following files: Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.Blob
JigsawN1 Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Ja. Finns faktist dom som inté är bra på engelska. Har en i min klass som inte ens kan issue.
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Ja. Finns faktist dom som inté är bra på engelska. Har en i min klass som inte ens kan issue. Och det finns dom som kan det..
Northwest Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 han kanske inte tänkte på steam support
Rekommendera inlägg