Hoppa till innehåll

Serier Och Teckningar


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Här kan ni posta era serier och bilder. Alla typer av tecknande är välkommna.

 

Själv kommer jag med några bilder inom kort. Försöker lära mig rita manga (det är fett svårt!!) men ritar för det mesta med min egna sjuka karikatyriska stil. På sistone har jag inte ritat så mycket, men jag ska försöka ändra på det. Så under tiden kan ni väl visa era bilder och teckningar. Tacksam för najsiga bilder :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

hejhej jag är tillbaka här på fuska.se jag har tränat på att teckna riktigt mycket men jag har tyvärr inga serier som jag direkt har sparat. men jag har en som är 3 år gammal som ni kan få se

PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså

post-17841-1178032010_thumb.gif

post-17841-1178032147_thumb.gif

Redigerat av miniman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejhej jag är tillbaka här på fuska.se jag har tränat på att teckna riktigt mycket men jag har tyvärr inga serier som jag direkt har sparat. men jag har en som är 3 år gammal som ni kan få se

PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning  så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså

post-17841-1178032010_thumb.gif

post-17841-1178032147_thumb.gif

 

Hehe skulle det föreställe lite cs eller? :P Roliga gubbar iaf....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...