Gäst Kabby Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Någon här som gillar dne japanska animéserien Bleach? Eller är jag ensam? :unsure: Alla avsnitt finns på YouTube. Det finns för tillfället 116 avsnitt, det kommer ett nytt varje torsdag (textat på torsdagar, otextat i japan på tisdagar). Alla avsnittn finns att ladda ner på sidan Bleachportal.net. Nån mer som kollar? PS: Mitt Bleach-quiz http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Pr...=47250&QUIZ=377 Första avsnittet: Annars: http://www.youtube.com/watch?v=s1nqXjb3ekc Redigerat 22 Februari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag har hört talas om det, men jag har ingen aning om vad det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Animen har jag tyvär alldrig sett, bara mangan och den är köng (; ska kolla in animen och se om den håller samma klass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Avsnitt 116 kom idag, ganska konstigt avsnitt... Jag tog mig även friheten att posta första avsnittet i huvudinlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag gillar Bleach ganska mycket. Har inte sett på så många avsnitt. Det är mest när du är hemma hos mig och kollar på det Kabby :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Idag kommer avsnitt 117! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 alldrig hör om den serien tills nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 alldrig hör om den serien tills nu :o Kolla på avsnitten då, du kommer inte att ångra dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Ja, jag kollar på det. :) Men det är väl bättre o ladda ner från http://yhbt.mine.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Den e bort tagen :( hoppas det inte e så dåligt textad som på denna bilden :D Redigerat 4 Mars 2007 av chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Rullis: :D Dattebayo är också bra (de gör Bleach), men det går lite snabbare för mig att ladda ner från Bleachportal. Chucky: Den är inte så dåligt textad ;) Det är företaget som gör det som textar Redigerat 4 Mars 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) läser mangan i shonen jump inte bland mina favorit mangor ;) Redigerat 4 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.