Simple Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Har sett avsnitt 1-90 eller nåt sånt, gansk hyfsat faktiskt^^... men Naruto är vad jag föredrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 I torsdags kom avsnitt 119, inte så mycket nytt,[spoilers] mest en tillbakablick om vad som hände innan storyn [/spoilers] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Just börjat kolla på anime ba 1 veecka sen är på naruto 164 :| och sett båda filmerna xD har hört talas om Bleach, kan nån berätta va den handlar om :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag har läst mangan till kapitel 268, jag föresrar manga famför anime. Har aldrig tid eller ork att sitta och glo på anime. Men mangan är riktigt bra tycker jag, men jag hatar den svenska översättningen av den. Kanske just därför att jag inte gillar det svenska orden. "Hollow" blir "hål" och "Shinigami" blir "dödsängel" men jag tycker att orginal namnen skulle vart kvar. Ziz90: (OBS! Texten är kopierad från wikipedia) Serien handlar om Kurosaki Ichigo som kan se spöken. En dag dyker Kuchiki Rukia upp - en dödsgud (Shinigami) som finns till för att skydda spöken mot de så kallade Hollows, samt skicka spökena, s k (Plus) till dödsriket Soul Society. Av misstag när Rukia jagar en Hollow så överförs alla hennes krafter till Ichigo som får hjälpa Rukia att föra över de avlidna till Soul Society medan hon återfår sina krafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 haha, finns den på svenska nu också? :D hur långt har dem kommit i den? Har Aizen dragit? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Tänkte bara uppmärksamma er om att avsnitt 122 kom idag. Förra veckan var det ett nytt intro och outro, vad tycker ni om det? Personligen gillar jag introt väldigt mycket ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag tycker det nya introt var okej.. Inte jätte bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 haha, finns den på svenska nu också? :D hur långt har dem kommit i den? Har Aizen dragit? ;o Det är ungefär där Chad räddar den där papegojan ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.