cscscs Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 jag har gjort allt allt går bra men i wc3 när jag gick in i servern de visas inga raceman väljer :( så jag skriver i consolen amxx plugins då ser jag vad är igång i denna servern och de stog att wc3 är igång men de visas ej vilken race man tar snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Använd punkt för f*n. Men det troligaste är att bara amx mod är på. Redigerat 20 Februari 2007 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Har du testat skriva /changerace i chatten då? På vissa servrar öppnas inte detta automatiskt (inställning) utan måste öppnas manuellt. Har du alla moduler som wc3ft kräver? Brukar vara fun, engine och lite andra moduler som krävs för att wc3 ft ska komma igång. Eftersom det står att den är igång så bör de inte vara några problem med pluginet. Om du kollar på den här sidan så ser du ett antal kommandon som spelare kan använda sig av. Fungerar dessa när du skriver dom? http://war3ft.com/documentation.php?type=commands Om inget händer, så får du gärna återkomma med ett svar så vi kan hjälpa dig vidare. De har även ett bra forum där du lätt får hjälp. Testa ställa frågan där. http://wc3mods.net/forums/viewforum.php?f=21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cscscs Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 men du jag har testat alla ord de står där i war3aft.com men de gick inte jag testa alla men de gick inte :S sbälla hjälp om du hjälper mig får du en account med source zero och 1.6 oo alla nästan - men har du msn annars kunde begära fjärrhälp ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Jag har redan ett account med alla spel, så det är lungt. Något måste vara fel. Du har installerat AMX, sen kört .sma-filen av wc3 och lagt in alla filer rätt? Då ska det inte vara mycket mer att göra. Har tyvärr inte tid att hjälpa dig mer än så just nu. Testa fråga på brutalcs.nu Redigerat 20 Februari 2007 av woicer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag har redan ett account med alla spel, så det är lungt. Något måste vara fel. Du har installerat AMX, sen kört .sma-filen av wc3 och lagt in alla filer rätt? Då ska det inte vara mycket mer att göra. Har tyvärr inte tid att hjälpa dig mer än så just nu. Testa fråga på brutalcs.nu OT: ALLA spel? Vet du hur många spel det är? OnT: Har du kollat så att allt ligger rätt? Det vill säga där det ska ligga. Annars är det väl bara ta bort allt och göra om och se om det funkar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg