Arices Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 <_< héhe jaja fårga i forumet så svarar vi..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Hej.. Tror ni the Sims 2 året runt kommer bli bra? Jag har sett ett par filmer och det verkar kul....vad tycker ni vad har ni för förväntnigar...?? Jag har spelet :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 mm jag med.... jag fråga innan det kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag tror inte att det kommer att bli bra. När dom gör spel så här tätt efter varandra så börjar man liksom tro att de inte lägger ner så mycket kraft på spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Det är bra, de har ju detta som job och lägger ner all sin tid på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg