Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Värst vad du gillar mycket... Jag kan passa på att skriva att jag har nästan alla fotbolls spel på Nintendo, alla "Soccer" alltså... Men jag fattar bara inte hur jag trixar på Superstar soccer 98, jag vet hur man gör men är inte bra på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Zelda: Ocarina of time Master quest och Rayman 2: The great escape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 är inte master guest till game gube? eller har du köpt de i typ japan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jo, det är väl till GameCube? Men jag har hört att det finns nåt sånt til lNintendo 64 också, men förmodligen är det till N64.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 MASTER QUEST ÄR TILL GAMECUBE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Donkey kong 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 MASTER QUEST ÄR TILL GAMECUBE! Ja det finns till game cube men Nintendo 64 är inte utan.. Jag har sett det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikee Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 super smash bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 MASTER QUEST ÄR TILL GAMECUBE! Ja det finns till game cube men Nintendo 64 är inte utan.. Jag har sett det.. N64#DD kallas den. Vet ej vad #DD betyder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 regel §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg