Cornificius Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Hittade den här. Lite kompliserat kanske, men ifall man är bra på sånt här går det nog bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 fett ballt att man kan spela wow med en wii remote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Coolt men inte direkt förvånad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 lite avancerat, men ändå coolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 min kompis skulle testa o göra det men så var det något program te windows han inte hitta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 den dummaste/fånigaste/jobbigaste/svårstyrdiga (och jag kan hålla på ett tag till ed att bara rabbla upp anledningar) iden jag någonsin har sätt :o så otroligt onödigt och dumt gubben blir ju bara svår styrd du måste tänka på att flytta omkring remoten och samtidigt klicka på framåt knappen desutom kan man ju ine springa diagonalt åt vänster/höger så jag säger bara dum eller som man säger på WoW "Lets give it another try" :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jamen det blir ju lite från det vanliga att styra med wii kontroll ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det är coolt men värkar lite svår styrd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg