Girafariglove Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ska klara Orre coloseum men kommer inte längre än första tränaren :( . Pokemon jag har: Blastoise Lv. 61-Surf, Protect, Earthquake, Ice beam Venomoth Lv. 61-Psychic, Toxic, Silver wind, Aerial ace Pidegot Lv. 61-Steel wing, Wing attack, Feather dance, Secret power Rapidash Lv. 61-Solarbeam, Sunny day, Bounce, Flamethrower Aerodactyl Lv. 61-Rockslide, Dragon claw, Protect, Double-edge Raichu Lv. 61-Schock wave, Brick break, Thunderbolt, Seismic toss Statsen kommer senare. :cry: HJÄLP :cry: Allt jag vet om tränaren är att hans Junx har en snabb Ice beam, Houndoom har Crunch, Gradevoir har Psychic o Thunderbolt, Breloom har Spore o Focus punch, Parasect har Giga drain o spore o Slowbro har Focus punch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ska klara Orre coloseum men kommer inte längre än första tränaren :( . Pokemon jag har: Blastoise Lv. 61-Surf, Protect, Earthquake, Ice beam Venomoth Lv. 61-Psychic, Toxic, Silver wind, Aerial ace Pidegot Lv. 61-Steel wing, Wing attack, Feather dance, Secret power Rapidash Lv. 61-Solarbeam, Sunny day, Bounce, Flamethrower Aerodactyl Lv. 61-Rockslide, Dragon claw, Protect, Double-edge Raichu Lv. 61-Schock wave, Brick break, Thunderbolt, Seismic toss Statsen kommer senare. :cry: HJÄLP :cry: Allt jag vet om tränaren är att hans Junx har en snabb Ice beam, Houndoom har Crunch, Gradevoir har Psychic o Thunderbolt, Breloom har Spore o Focus punch, Parasect har Giga drain o spore o Slowbro har Focus punch. Köp mycket item som kan hjälpa, träna dina pokemon mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Men där är det så att motståndar pokemonen är på samma Lv. som mina. O så går det inte att använda items :( (Deras är på minnst Lv. 60) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg