Nimtro Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag har sätt en del har bilen Koenigsegg men själv så har inte jag den ... jag har 100 % på kariärläget och har nästan klarat alla utmaningserien. Och jag undrar hur får man Koenigsegg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det kanske är 1 Bonus?Kolla runt lite i spelet och kolla ar tdu kan ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Det finns ingen sån bil i Carbon ... Den bilen som du pratar om heter Audi Quattro Lemans Den är specielt byggd för racen Lemans 24 H .. Lemans 24 H finns i verkligheten inte i spelet ... Här finns lite bilder på bilen.. AUDI AUDI Redigerat 22 Februari 2007 av JoK3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Jo koenigsegg finns och Audi Le Mans Quatro har jag redan. Koenigsegg CCX Klicka på pilen åt höger så kommer du att se att den finns. Redigerat 22 Februari 2007 av luzzai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 det ska finnas! jag hade den men kmr inte ihåg hur jack fick den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 ähum.... det är en bonus som man får när man klarat spelet fast den går endast att köra i snabbrace har jag för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kurd-88 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 tja jag undrar vilken bil är snabbast att ha i kariär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 beror på vad du ska ha bilen till , Drift? Helt klart toyota Supra isåfall .. Den äger alla på Drift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 tja jag undrar vilken bil är snabbast att ha i kariär? I vanliga race är det corvetten den e jätte snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Koenigsegg CCX finns på NFS Carbon, fast bara på collectors edition och det finns bara som bonus tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freeride91 Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 kan man spela utan skiva på nfsc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 ja, men inte helt lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.