Hoppa till innehåll

Hjälp!

Xirum

Rekommendera inlägg

Latios/Latias: Efter du klarat E4 så kommer din mamma fråga dig om vilken färg som "pokemonen" var när ni såg på TV, Tar du blå så är det Latios om du tar Röd så är det latias(eller tvärtom kommer inte ihåg). Sen är det bara att leta runt omkring Hoenn efter den. För den andra så behöver du en grej som man bara kan få genom ett Nintendo Event(fråga mig inte om detta). Eller GameShark.

Groundon/Kyogre: Gå till Vädergrejjen nära Fortree City, Prata med forskaren på andra våningen. han kommer då säga att det finns nån väderändring vid en route. Gå dit. Om det är soligt så är groundon där, om det är renging så är Kyogre där.

För Groundon så kommer en grotta som heter Terra Cave komma fram. För Kyogre så kommer det vara en "extra" dive spot där det regnar. Dyk i där med Dive och leta efter en grotta. Grottan ska heta Marine Cave.

Regice/rock/steel: Finns en klistrad guide här. ;)

Redigerat av Zonix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt från FR/LG!

Alla pokemon h*n inte nämnde kan bara fås vid tillsättinigar. T.ex club nintendo, de går INTE att få ärligt på spelet, men här kommer ett svar på de andra(jag sa att det inte gick ärligt, inte på gameboy)

*Deoxys och celebi kan bara fås genom "fusk"Deoxys:club nintendo.Celebi:Pokemon mästerskap.

*Lugia kan fås på spelet pokemon XD gale of darkness

*ho-oh kan fås på pokemon coluseum.

*Jirachi på pokemon channel.

var det någon jag glömt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt från FR/LG!

Alla pokemon h*n inte nämnde kan bara fås vid tillsättinigar. T.ex club nintendo, de går INTE att få ärligt på spelet, men här kommer ett svar på de andra(jag sa att det inte gick ärligt, inte på gameboy)

*Deoxys och celebi kan bara fås genom "fusk"Deoxys:club nintendo.Celebi:Pokemon mästerskap.

*Lugia kan fås på spelet pokemon XD gale of darkness

*ho-oh kan fås på pokemon coluseum.

*Jirachi på pokemon channel.

var det någon jag glömt?

nää men jag undrar vad är pokemon colosseum och pokemon channel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...