rajmuj Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 :cry: snart blir jag förbannad på väderkvanen. vad är meningen med den? varför ska man blåsa song of storm? kan man komma in i dörren? jag har klarat spelet B) men änndå blir jag förbannad :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Man lär sig Song of Storm från honom i väderkvarnen när man är vuxen, sen återvänder man dit som barn och spelar låten framför honom igen. Då försvinner vattnet i brunnen och man kan då hoppa ner dit för att hämta Lens of Truth som man behöver för att klara av Shadow Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rajmuj Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 men dörren där uppe då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 om jag inte mins fel så ska man gå igenom den och sen ta en hjärtbit men det var längesen jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 om jag inte mins fel så ska man gå igenom den och sen ta en hjärtbit men det var längesen jag spelade den dörren kommer du ut genom när du har varit hos dögrävare och klarat det uppdraget(som vuxen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rajmuj Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 dt kan nog stämma :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ja precis, efter att man klarat av att få Hookshot från dödgrävaren kommer man ut genom dörren i väderkvarnen där man har chansen att få tag på en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Men när jag hade klarat det uppdraget så hade jag chansen att få hjärtbiten men min kontroll e så utsliten så jag kunde inte ta den, kan man få flera chanser??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loox Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Men när jag hade klarat det uppdraget så hade jag chansen att få hjärtbiten men min kontroll e så utsliten så jag kunde inte ta den, kan man få flera chanser??? Svaret är såklart ja. För man behöver bara gå ner till Dödgrävaren och köra hinderbanan och efter det får du chansen igen.. Redigerat 11 Augusti 2007 av sickinsea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Men när jag hade klarat det uppdraget så hade jag chansen att få hjärtbiten men min kontroll e så utsliten så jag kunde inte ta den, kan man få flera chanser??? Svaret är såklart ja. För man behöver bara gå ner till Dödgrävaren och köra hinderbanan och efter det får du chansen igen.. verkar lätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg