Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När jag spelar något spel så efter ett tag börjar datan att pipa med ca 10sec mellanrum. Jag vet inte om det kan ha något att göra med att jag nyligen laddade ner en ny drivrutin till grafikkortet.

Skrivet

säg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen..

Skrivet

om du spelar och trycket på Shift tangenten många gånger så kan det vara det, tryck inte på den mer än 5 ggr i rad när du spelar :P .

Om du har aktiverat fläkt-alarmet i BIOS så kan det vara att datorn överstiger den temeratur som angetts.

Gäst Pcplayer
Skrivet

säg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen..

Han kanske behöver dom nya drivrutinerna ?

Skrivet

Nej det är inte en laptop. När jag går in på egenskaper för grafikkortet så finns det en knapp som heter "återställ drivrutin" då trycker jag på den då står det att jag ska sätta i en skiva jag inte har..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...