Kraver Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 När jag spelar något spel så efter ett tag börjar datan att pipa med ca 10sec mellanrum. Jag vet inte om det kan ha något att göra med att jag nyligen laddade ner en ny drivrutin till grafikkortet. Citera
rikke Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 säg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen.. Citera
Vitdom Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 om du spelar och trycket på Shift tangenten många gånger så kan det vara det, tryck inte på den mer än 5 ggr i rad när du spelar :P . Om du har aktiverat fläkt-alarmet i BIOS så kan det vara att datorn överstiger den temeratur som angetts. Citera
Kraver Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Om du har aktiverat fläkt-alarmet i BIOS så kan det vara att datorn överstiger den temeratur som angetts. hur avakriverar man det då? Citera
Vitdom Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 kolla i din manual för din dator för det är olika på alla datorer. Citera
Northwest Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 min data piper när man håller in för många tangenter sam tidigt,kanske samma problem?? Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 säg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen.. Han kanske behöver dom nya drivrutinerna ? Citera
Gäst newnameguy Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 För andra gången, är det en laptop?! Citera
Kraver Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Nej det är inte en laptop. När jag går in på egenskaper för grafikkortet så finns det en knapp som heter "återställ drivrutin" då trycker jag på den då står det att jag ska sätta i en skiva jag inte har.. Citera
Simontheking Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Är det på flera spel?? för när jag spela ett piratspel så pep den.Spelet var bra grafik och massivt.Kanske som nån annan sa att det var fläkten Citera
Andreas92 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 hur fixar man en visningsbild Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.