PhenomII Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Hej när jag ska spela oblivion så blir allt bara vitt intro filmer och liknande är som det ska. datorn jag spelar på har detta Operativsystem:microsoft windows xp home sp2 Prosesor:inte pentium 4 2.40Ghz Grafikkort:Nvidia GEForce4 Ti 4600 Hårddiskar 2st 80gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 testa å uppdatera grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 jag har redan jort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 vad har du för ram? Pröva med att tanka oldblivion som gör att du kan köra oblivion på sämre datorer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.