KaramellKing Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag fick en Classic Controller av min mormor idag^^ Har nu köpt Super Mario World och Mario kart 64, har 1400 points kvar ^^ naajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag är helt ute ur leken :( Vadå köpa spel? Virutuella konsoll spel? Någon som har lust o förklara? Vadå Points? Hur får man dem? Hur köper man spel? Vill veta allt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Det finns en sak till wii som heter "Wii Shop". Där kan man köpa gamla spel från de tidigare Nintendo konsollerna. Man köper dom med s.k. "Wii Points" som man antingen kan köpa i en affär eller med sitt kreditkort hemifrån direkt från Wii:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Aha jag trodde man kunde tjäna wii points genom spel eller något :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Då trodde du tyvärr fel :( Ontopic: Jag ville köpa The Legend of Zelda: A Link to the Past fast den (konstigt nog) fanns inte! :( annars så har jag Super Mario Bros., Super Mario Bros. 2 och Paper Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 @TheChosenOne: ALTTP finns visst, det kom till VC för ungefär ett år sen. Jag har: Paper Mario (N64) Lylatwars (N64) Pokémon Snap (N64) Yoshis Story (N64) Super mario 64 (N64) Donkey Kong Country 2 (SNES) +1200 poäng så jag ska köpa ALTTP eller Super Metroid, ett väldigt svårt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 @TheChosenOne: ALTTP finns visst, det kom till VC för ungefär ett år sen. Jag har: Paper Mario (N64) Lylatwars (N64) Pokémon Snap (N64) Yoshis Story (N64) Super mario 64 (N64) Donkey Kong Country 2 (SNES) +1200 poäng så jag ska köpa ALTTP eller Super Metroid, ett väldigt svårt val. Köp Super Metroid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) @TheChosenOne: ALTTP finns visst, det kom till VC för ungefär ett år sen. Jag har: Paper Mario (N64) Lylatwars (N64) Pokémon Snap (N64) Yoshis Story (N64) Super mario 64 (N64) Donkey Kong Country 2 (SNES) +1200 poäng så jag ska köpa ALTTP eller Super Metroid, ett väldigt svårt val. Vad är ALTTP för nåt? Ontopic:Ska skaffa virtual console snart och då ska jag köpa NES-spel. Redigerat 10 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 @TheChosenOne: ALTTP finns visst, det kom till VC för ungefär ett år sen. Jag har: Paper Mario (N64) Lylatwars (N64) Pokémon Snap (N64) Yoshis Story (N64) Super mario 64 (N64) Donkey Kong Country 2 (SNES) +1200 poäng så jag ska köpa ALTTP eller Super Metroid, ett väldigt svårt val. Vad är ALTTP för nåt? Ontopic:Ska skaffa virtual console snart och då ska jag köpa NES-spel. ALTTP är A Link to the Past, Zelda-spelet till SNES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 har laddat ner paper mario skulle vilja att animal crossing n64 versionen ska komma :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.