ouagadougo Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Funderar (mycket seriöst) på att skaffa mig Final Fantasy XII. SÅ jag undrar nu om det är ett bra spel.
Bplay Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Min pkv köpte det igår och jag har lånat det fram till ikväll.. ska prova det, sen kan jag säga vad jag tycker :) Fast vad jag såg av det igår så gillade jag inte nya battle systemet, för det känns inte så final fantasy.. men vi får se!
Phrygian Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Ett riktigt bra spel. Dock så säger jag som Bonnie. Tycker inte heller om stridssystemet. Men spelet är värt att spelas. :) Riktigt bra Story, rösterna är riktigt bra och grafiken är go.
Bplay Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Har spelat in ca 4 timmar i spelet och härlig story, grafik, musik och allt det.. Men fortfarande, striden... njäää.. inte den bästa! Men men.. grymt spel iaf!
Selene Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Köpte spelet direkt när det släpptes och måste säga att det är underbart, grafiken, miljöerna allt är så levande och vackert. Dock är det nya stridsystemet en besvikelse man har ingen frihet längre utan det blir mer att man bara tittar på medans karaktären gör allt, ge order om att den ska attackera en fiende och den gör det tills fienden är död, vilket blir lite tråkigt. Men utöver det är det ett fantasktiskt spel i Final Fantasy anda.
xantanos Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 har kört i ca 30 timmar nu och jag tycker att det är riktigt kul, och det nya stridssystemet är faktiskt ganska skoj att använda när man vänjt sig... rekomederar verkligen att köpa Final Fantasy XII!!!
Gäst Yantra Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 det är kul som f*n men som sagt så gillar jag inte hlr det nya battlesystemet
Rekommendera inlägg