Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Raderas ett inlägg man har skrivit så gör även poängen det. Så dom poängen man fått för inlägget tas tillbaka ifall nån moderator raderar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Raderas ett inlägg man har skrivit så gör även poängen det. Så dom poängen man fått för inlägget tas tillbaka ifall nån moderator raderar det okej tack för hjälpen! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men vissa har ju typ 3000 i minuspoäng.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 men vissa har ju typ 3000 i minuspoäng.... Ja, det är för att de har försökt sno av någon annan, som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (Heartless @ 09/03-2004 11:57:19) men vissa har ju typ 3000 i minuspoäng.... Ja, det är för att de har försökt sno av någon annan, som jag! smurtit! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 det går itte jag försökte stjäla från en person 50p men den där personen hade bara 18 ele nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.