Gäst DonKeN Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Ja så ni vet så blev warriors en hel del nerfade.. Och druid blev buffade så dem tankade bättre än warriors.. Men Blizzard har vänt det, läs patch noten så får ni se om alla klasser. Ni som dilat om att warrior kommer suga föralltid kan känna er ägda.. Frid och fröjd till fuska.se, warrior har aldrig vart dåliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) Grattis warriors, förtjänt. ;) Och feral druids i bearform var helt sjuka, outdpsade rogues med Mangle och hade endå 12k+ hp och massa armor. Ps. Och Divine Shield blev nerfad... :/ Redigerat 24 Februari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Dessvärre är det där bara en liten del av hela historien. Om jag ska vara ärlig skulle jag göra vad som helst för att få något vapen med 300 str på genom att bli exalted med ett ställe genom att köpa saker på ah. Nerf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Ett litet steg för warriorn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 asså druider e endå förbra nästan omöjligt o få ner dem :P även om de har skit gear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) chucky, dem är inte omöjliga att få ner :D Fick ner en lvl 55 feraldruid med min lvl 50 shadowpriest :lol: Redigerat 24 Februari 2007 av Hackr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Afk killing räknas inte :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 hehe den var bra men asså mena såhär det tar typ 20min o få ner dem xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Hallelujah. Party! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Har runt 11k Hp i dire bear form (lv 67) och ändå gör man 1000- 1500 om man crittar med Maul eller mangle det är helt sjukt.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Har runt 11k Hp i dire bear form (lv 67) och ändå gör man 1000- 1500 om man crittar med Maul eller mangle det är helt sjukt.. :S Ni fötjänade en nerf ja. Som arms warrior crittade jag max 700 på er. (nej, jag har inte dåligt gear) Redigerat 25 Februari 2007 av Burken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 håller med burken totalt utna den nerfen skulle en warrior inte ha en changs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg