Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Har någon kört Need for Speed: Hot Pursuit 2? Är det så bra att man borde köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag hade det men jag bytte det mot Munchs oddysee...men det är kul faktiskt!Det äör fräck street racing men Polisen blir för jobbig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 OK, men jag gillar need for speed för att poliser är med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har bara ett sånt spel på data det e brra=)))))))))))))))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangster_jocke Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 om jag var dej skulle jag inte köpa det jorde ett mistag och köpte det byte mot brute force :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Man Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Köpa inte det här spelet, det är en flopp ett stort j*vla fiasko. Jag fattar inte hur dom kunde släppa det till Xbox, en skam är vad det är Ush!!! _________________________________ Xbox Rules the World!!! :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Okej, tack jag var nära att köpa det...så tack så mycket för det :lol: Need for Speed: Underground då :?: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tycker att du gjorde helt rätt som inte köpte det. Jag tycker verkligen att du ska köpa Underground. Jag lirar det hela dagarna och det är så j***a bra. Det är det bästa bilspelet som nånnssinn gjorts. Det är så realistiskt, och kör-känslan är oslagbar. JAG RÅDER DIG: KÖP DET NU!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tycker att du gjorde helt rätt som inte köpte det. Jag tycker verkligen att du ska köpa Underground. Jag lirar det hela dagarna och det är så j***a bra. Det är det bästa bilspelet som nånnssinn gjorts. Det är så realistiskt, och kör-känslan är oslagbar. JAG RÅDER DIG: KÖP DET NU!!!!!!!!!!!!!! Okej, då vet jag att det är det bästa bilspel som någonsin gjorts. Jag hade bara kört det ungefär 13 timmar hos en kompis och klarat ut det 1 gånger (nästan 2) så jag visste inte riktigt om jag skulle köpa det. Men nu har jag gjort mitt val. Jag ska köpa det så jag hinner klara ut det 3 gånger kanske. Med ratt alltså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag tycker du inte ska köpa något av dom spelen fast du gör som du vill :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Okej, det kan bli ett svårt val... men nu har jag bestämt mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag tycker du ska köpa Under grund det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg